Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stefan van Waarden - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stefan van Waarden - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ben op buitenlandse stage in Nieuw Zeeland met betrekking tot mijn opleiding. Ik heb voor dit land gekozen, vanwege de geweldige landschappen, de Engelse taal en de moderne leefomgeving.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

Laatste verslag - De laatste weken en thuiskomst

08 Juni 2014

Zesde verslag - South Island

31 Mei 2014

Vijfde verslag - Tongariri Crossing en Mt Doom

27 Mei 2014

Vierde verslag - Bierproeverij, raften en tijgeren

23 April 2014

Derde verslag - Rugby, glowworms and islands
Stefan

Hier houd ik een verslag bij van mij stagereis in Nieuw Zeeland.

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3964

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 18 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: